2009-04-03
 00:37:09

vart ska jag börja?

Nu har ja inte skrivit på ett litet tag, så vet inte riktigt vart jag ska börja!

Min födelsedag:
Börja när jag vakna, då hade Kristina lagt en liten fin grattis skylt utanför min dörr. Så det var de första jag såg när ja vakna på morgonen, Iväg till jobbet o jobba några timmar, vart även tårta på jobbet. Sen så ringde Emma o sa att hon o Elin skulle bli lite försenade eftersom dom hade glömt skidorna och brädan i Sälen o var tvugna o vända för att åka o hämta dom igen. Så jag gick i godan ro i affären och skulle inhandla allt till smörgåstårtan. Knallade sakta men säkert hem, ingen stress tänkt jag eftersom E&E skulle ju inte vara hemma förren kl 21. Men när ja kommer upp i lägenheten o kommer ut i köket så står Elin, Emma och Kristina o sjunger vacker för mig, Så jag vart lurad! igen! Börjar ju bli en vana att alltid bli lurad på min födelsedag, men de är väl så de är att fylla första april! Så då vart de lite mer tårt ätande (som hade köpt med sig tårta från Sverige)och öppna lite paket. Fick en martiniflaska, en rosa dildo och kåtpiller :D hahaha Helt galen familj har jag! Efter de så ställde ja mig o gk´jorde smörgåstårta, den första någonsin och den vart helt okej för att vara första gången!  Sen kom mammas packet upp idag. Fick en jätte fin sjal, pärl örhängen, aband, halsband! Tack så jätte mycket jag vart verkligen jätte glad! sjalen är bara såå perfekt... Så ja hade en väldigt bra födelsedag! Tack alla <3 <3 <3

Idag Torsdag
Idag när ja kom hem från jobbet så va emma sugen på lite äventyr. Vi satt först å prata om att åka till baken å se på när några skulle åka o göra lite saker...  Men sen så ringde kristina o sa att hon o anders skulle på bio i Ål och då vart ju vi såklart jätte sugna på att följa med så vi gör oss vackra lite snabbt, tittar lite snett på emma när hon frågor om hon kan ha mössa på sig. Men eftersom anders fick ha keps så fick hon ha mössa. Sätter oss i bilen o börjar köra. klockan va då 18.50 filmen börjar 19.30 och de skulle ta ca 45 minuter att köra, plus att vi inte hade någon anning om vart kulturuseet låg nånstans så de va en kamp mot klcokan. Vi satt och räknade ner minuterna men kl 19.32 springe familje in o ska köpa biljetter, Tadaa vi hann faktiskt! Vi missade ju reklamen men va gör de. Tittade på män som hatar kvinnor. Den va så grymt bra! en film jag starkt kan rekomendera! Sen så åkte vi in till gol o åt lite mat sen så åkte vi hem. De vart en heldag med Familjen Kaos. Riktigt kul att alla kunnde följa med annars så brukar de alltid va nån som jobbar.



Så nu ska jag gå o borsta tänderna o sen krypa ner i sängen!


P&K


Klant

Hehehe, ja men jag bara älllssskkkaaar min mössa numera ;) dag för idag stumpan.. Mys i morgon igen :D Woohhoooo <3



PUBLICERAT: 2009-04-03, 00:43:14 | URL: http://emmalinneanilsson.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: