2009-04-28
 21:39:12

Jag lever

Vet att jag har vart dålig på att uppdatera men de har vart mycket nu!

På salongen är de fortfarande hur mycket som helst! Kul men de känns i kroppen att de har vart mycket jobb!
Men trivs så bra på jobbet. Ska bli kul oxå nu när jag ska börja pendla mellan salongerna här i Hemsedal och den i Gol.

Lägenhet har vi hittat nu iaf. Va och tittade på en i söndags men den va lite sisådär, den va fin o allt men den låg så långt bort från centrum. men igår så va jag och Emsen o tittade på en som låg mitt i Gol. Nackdelen där är att de inte finns några vitvaror men de ska man ju inte räkna med här i norgeland. Så Emsen och jag är nu stolta lägenhetsägare till en tre :) Så nu ska de börja planeras hushållet vad vi har och vad vi ska ta med oss upp! Får ju inte med oss så mycket eftersom vi bara har två bilar och inte lastbilar som vi skulle behöva :P Men jag tror att de kommer bli en kanonsommar men Emma o Tina :)

 Afterski igår, sista bransjefesten för min del och då är de ju bara att göra en All in! De va inte planerat denna gången heller. Direkt efter de att jag o Emma kom hem från Gol vid 19.00 tiden kanske så öppnar Emma första ölen, jag va trött o sliten efter jobbet o tänkte inte gå ut, smutta på en öl men kände inget sug alls! Alla andra satt o härja o skratta och när dom hade ringt taxi så kände jag suget komma smygande, tänkte att ja kommer bli väldigt ensam när alla har åkt så jag slängde på mig mössan och vi åkte. Kannor med öl flöda, shot dracks och FY vad full jag va! Kan inte komma ihåg sist ja va så full. Kommer nästan inte ihåg nått från taxi resan hem. Mådde jättebra imorse när ja vakna innan klockan ringde (o de händer aldrig)  måste ha vart hemma vid tio-elva på kvällen så sömn hade ja ju fått. Men FY vad jag har mått dåligt idag, Ska aldrig mer dricka tror jag :)

Nu ska jag dö lite i soffan!

P&K


anna

Varför sa du inte bara att du hade beställt bljetter redan?



PUBLICERAT: 2009-04-29, 11:28:40 | URL: http://annapedersen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: