2009-04-04
 21:30:53

Fjellkafeen, Sol, promenad, sol :)

Vilken dag de har vart idag! Vaknade av solen i ansiktet och att emma o Elin bullrade i köket. Dom gjorde sig iordning för en dag i backen/jobb i backen. Jag satt mest o försökte vakna när dom kom på idén at t jag också skulle följa med så efter lite om och men så följde jag med. Jag o Elin tog liften upp till Fjellkafeen, hon skulle jobba och jag satte mig och glassa i solen med en bok. Efter ett litet tag kom även Emma upp och vi satt där o pladdrade som vanligt om allt mellan himmel och jord. Sen så åkte hon iväg en liten snabbis för att åka lite i backen så då glassa jag ännu mer :) sen så tog vi liften ner igen. Gick till Lodgen och tittade på grejer och snyfta för allt vi inte hade råd med :P

Hemma så vart de en liten mysig middag för två... Kyckling al'a Fredsgatan (Kyckling och curry)  Åkte med Emma bort till Fossheim och gick tillbaka hem. De a så skönt att få gå ut och gå en sväng i de fina vädret. funderar på om man kanske skulle gå ut en sväng till. Tror att solen har gett mig massa överskottsenergi :D Tänka vad lite sol kan göra.

Känner mig glad, idag har de vart en riktigt bra dag :)


P&K

Lite bilder från senaste tiden :)

Öppnar packet :)


Min nya frisyr  ♥


Utsikt från liften på väg ner


Utsikt från våran trappa


Josephine

Du är så söt lillasyster!!



Älskar dig



Kramar Jossan


helena

Tuff frilla! Me like :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: