2008-11-03
 14:49:38

Måndag

Håller på med mina jävla kartonger fortfarande, det tar aldrig slut! Det kanske är för att att man hittar massa gamla saker  och brev som man måste läsa igenom :) hitta mitt första kärleksbrev som ja fick o massa annat roligt! måste hem till pappa oxå för att börja fixa bland mina kläder oxå! usch så tråkigt de är...

Hela min dag kommer att bestå av att packa om mina lådor.... Men va ju iväg en sväng imorse med Emma och hennes lilla bil till besiktningsgubben! bilen klara sig! Grattis Bilen :)

trist och grått ute, man har inte någon energi! vill bara åka nu...

12/11 <3

P&K


Nitania

Hej! Ett tips till dig. EN RIKTIG DRÖMVINST! Bestäm själv vad du vill vinna i din goodiebag, till ett värde av 1200 kronor. Tävla hos Nitania: http://nitania.blogg.se/2008/november/vinn-hos-mig-en-dromgoodiebag-packa-i-vad-d.html



PUBLICERAT: 2008-11-03, 14:52:53 | URL: http://nitania.blogg.se/
Klant

Vad du är duktig gumman :) Blir så stolt :P Min lilla flicka har blivit stor ;) 8 dagar kvar baby ;)

Puusssss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: