2008-11-04
 14:22:30

I love my body...NOT

Sitter hemma i soffan (som jag har gjort i 2 månader), sunkig med min I love my body t-shirt, lite ironiskt eller vad!
 Jag har så jävla tråkigt så de finns inte och då har jag bara vart vaken 2 och en halv timme!

Har haft så mkt konstiga tankar på senaste, vet inte vart dom kommer ifrån! hmm bara funderar och funderar!
* Vad vill jag med mitt liv egentligen?
* Kommer jag veta när jag är klar med att resa och uppleva saker? eller komma jag resa runt som en tok och missa annat tills jag vaknar upp en dag och inser vad jag har missat?
* Det känns som om alla börjar slå sig till ro, skaffar barn o grejer? och att jag yrar omkring som en stressad höna och vet inte vad jag vill göra med mitt liv,
* Var kommer jag tillslut slå mig till ro (om jag nu kommer göra det)

Så mycket tankar som bara snurrar omkring! känns som att det är så många frågetäcken som jag måste få svar på...


                                   

Ni vet på film när en människa bara står på ett torg och hela samhället snabbtspolat springer förbi medans människan bara står still?? känns lite så faktiskt!


P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: