2008-12-20
 17:11:40

Tröööööött!!!

Är så jävla trött just nu! Mina älskade sambos kom hem klockan tre inattt o satte sig i köket o prata. De glömde bort att mitt sovrum ligger nära köket plus att jag låg o sov efter som ja skulle på jobb kl 9 :) De är tur att jag tycker om er  <3

Har gått jätte bra på jobbet idag, har flytit på så som de ska göra :) Dock så vet jag inte hur jag lyckas, jag har 11 klipp sår på två fingrar, snacka om att klippa tills händerna blör :)

Då blir de utgång ikväll då :) skönt att man är fri imorn så man kan ligga o ta de lugnt (läs Bakfull) 

Nu jobbar jag bara på måndag och på tisdag sen är jag ledig i tre dagar :) undra va man ska göra då då?

Jag måste alvarligt åka o shoppa lite snart, mina kläder har blivit förstora....!

Nä nu ska jag kolla på film med Elin och Lovisa

P&K


Klant

Vad skulle klant göra utan sin älskade fjant?! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: