2008-12-21
 20:05:49

Sambo mys

En riktigt sambo dag har de varit idag! Har bara myst hela dagen :) Hela familjen gick in till byn och tog en kaffe på cafén, där vart de massa prat om allt möjligt. Emma va tvungen att åka på jobb så hon missa våran söndagsmiddag :( men de blir ju fler gånger! Efter maten vart det film mys med Vera och Elin o nu ska vi dricka lite te o se på när Vera packar.

Vart lite mys sugen när vi låg här och titta på film. Vill mysa snart med dig ;)

Emma du är min ängel, vet inte va jag skulle göra utan dig! Du och Jag vi är så asigt bra :)


Saknar er där hemma, svårt att erkänna men ju närmre julafton jag kommer ju mer kommer jag sakna julen hemma!


P&K


Klant

Gumman, blir alldeles tårøgd nu juuu... Tack før att du alltid finns dær hjærtat.. En massa kærlek till dig <3


Klant

En jævla massa kærlek till dig gumman :D Du får mig då alltid till att le :P Underbara kvinna <3


Klant

<3 DU ær MIN ængel baby :D

Underbara kvinna, en massa kærlek bara till dig!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: