2008-12-13
 22:21:25

Älskade morfar

Idag skulle du ha fyllt 86 år, har tänkt på dig hela dagen. Minnen från när vi var små och firade din födelsedag. Hur vi alltid gick luciatåg för dig, för vi visste hur mycket det betydde för dig, hur mycket du uppskatta det! Vi gjorde de förra året Jag, Anna och Adam. Ja kommer aldrig glömma ditt ansikts utryck när vi tre kom gåendes in till dig och mormor.. Du såg så glad ut. Kaj-Erik tog massa kort. Mormor skratta och var glad. Inte visste jag då att de skulle bli den sista födelsedagen med dig. Att ett liv kan förändrars på ynka sex månader, hur snabbt allt kan förändras. Ofta tänker jag tillbaka på när vi var små, när vi var ute och cykla i "storstaden" Katrineholm med dig, hur du lärde oss att spela harpan, dina danska små sånger som du tyckte va så roliga... Jag har så många fina minnen av dig.
Det gör ont att jag aldirg hann att säga hejdå till dig. 


                                                                                                         



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: